Voit valita haluamasi kielen alasvetovalikosta. You can select your preferred language from the drop-down menu. Du kan välja önskat språk från rullgardinsmenyn.

Erityisesti jos käytät mobiililaajakaistaa, suosittelemme että testaat yhteyden ao. ohjeen mukaan tai soita tukeemme puh. 010-085 999 kun sopiva hetki, niin tarkistamme yhteytesi etätuella. Mikäli yhteys myöhemmin pätkisi tai käytössä esiintyy häiriöitä, toista testi. Tee testi myös jos saat kassalla usein tämän Internet yhteytesi on epävakaa -ilmoituksen:
Internet yhteytesi on epävakaa

Tee nopeustesti esim. https://www.speedtest.net/
Toista testi pari kertaa, vaikuttaako yhteys vakaalta ja tasaiselta? Tarkista huippunopeus ja lataus- ja lähetyskäyrien tasaisuus.
yhteystesti nopeustesti
Jos huippunopeus on alle 20 mb tai lataus- tai lähetyskäyrissä on isoja vaihteluja ts. "piikkejä". Tarkista yhteydet, ota tarvittaessa yhteys tukeemme tai omaan IT-tukeesi, verkon ylläpitäjään tai operaattoriin.

Tarkista yhteyden reititys ajamalla Windows komentokehotteessa komento:
tracert ekassa.fi



Tuloksen tulisi olla yllä olevan kaltainen. Jos listalle tulee yhteyspisteitä yli 10, reititys toimii väärin. Ota silloin yhteys tukeen, verkon ylläpitäjääsi tai operaattoriin.

Varmista myös että kaikkien laitteidesi ja selaimen päivitykset on ajan tasalla.

Ongelma/epäselvissä tapauksissa voit käyttää sovellusta niin, että Chromen virhekonsoli on näkyvillä. Saat virhekonsolin näkyviin F12 -näppäimellä -> Console. Ilmoita mahdolliset virheet tukeemme. Voit kiinnittää virhelogin esim. alareunaan:
Google Chrome virhekonsoli logi näkyviin

HTTP2 -virhe näkyy konsolissa seuraavasti:
Google Chrome HTTP2 virhe

Google Chrome selaimen käyttäjät

Tarkista myös tämä

iPad, Android ja muut tabletti ja mobiili käyttäjät

Tarkista että päivitykset ja selain on ajan tasalla. Voit kokeilla myös Firefox selainta.

Hakusanat: Internet yhteytesi on epävakaa, Internet yhteys, Yhteys pätkii