Hups! Eikö jokin mennytkään niin kuin piti?

Pahoittelemme mahdollista haittaa. Inhimilliset virheet ovat toki mahdollisia, laitteet voivat rikkoutua tai yhteydet ei aina toimi. Palveluissa on rajoitettu vastuu ja takuu. Laitteissa on laitetoimittajan myöntämä takuu, joka kattaa nk. "valmistusviat" takuuaikana.

Tutustuthan ennen reklamaatiota tilaamasi palvelun/tuotteen toimitussisältöön ja ehtoihin. Useimmat tilanteet on huomioitu jo ehdoissa/sopimuksessa ja määritetty miten tilanteessa toimitaan. Yleisistä ehdoista voidaan poiketa kirjallisella sopimuksella.

Ekassan hinnat ja ehdot

Note Shot Oy:n Toimitusehdot

Note Shot Oy:n Yleiset ehdot

Poplapay korttimaksupäätteiden yleiset ehdot

Palvelujen ja tuotteiden hinnat löytyy sivuiltamme. Olet voinut saada myös erillisen tarjouksen, tilausvahvistuksen tai laskun.

Mikäli asia ei ole mielestäsi mennyt toimitusehtojen/sopimuksen mukaan, voit tehdä reklamaation.

Ohje reklamaation tekemiseen:

  • Yritys ja yhteystiedot
  • Kerro mahdollisimman tarkasti mitä tapahtui?
  • Mitä olisi pitänyt tapahtua?
  • Perusteet, joilla katsot, että asia on Note Shot Oy:n vastuulla toimitusehtojen/sopimuksen mukaan. (huomioithan mm. toimitusehdot ja laitteiden takuuehdot, ethän kirjaa reklamaatioita, jotka on jo huomioitu ehdoissa/sopimuksessa)
  • Vaatimuksesi. Mitä mielestäsi pitäisi tehdä tilanteen korjaamiseksi?

Lähetä reklamaatio sähköpostilla osoitteeseen reklamaatio ( ä t ) noteshot.fi