Voit valita haluamasi kielen alasvetovalikosta. You can select your preferred language from the drop-down menu. Du kan välja önskat språk från rullgardinsmenyn.

Ohjeet

Löydät e-kassa kassajärjestelmän ohjeet tämän sivun oikeasta reunasta (mobiililaitteilla alareunasta).
Vinkki! Kokeile myös Eino tekoälyapuria (24/7). Löydät Einon sivun oikeasta alareunasta.

Puhelin 010-085 999

(ma-pe 8.00 - 16.00)

Jos soittamisessa on ongelmia.

Voit myös varata ajan Varaa aika

Päivystys (24/7)

Nets Lane/Desk/Move ja Npay/Poplapay Castles maksupäätetuki:
Puh. 010-804040 Vinkki (näin ohitat robotin)!

Muut asiat: Chat 24/7 sivun alareunassa.

Puhelin vastaa keskimäärin 10 sekunnissa. Puhelimeen vastaa aina ihminen, ei numerovalikoa, robottia tai jonotusta. Puhelun hinta 1,52€/min+npm sis. alv.

Haluatko että me soitamme sinulle? Lähetä tukipyyntö tästä

 

Chat palvelu 24/7

Eino tekoäly osaa vastata jo yleisimpiin kysymyksiin. Koulutus on vielä hieman kesken. Emme vastaa mahdollisista virheellisistä vastauksista. Eino ymmärtää asian parhaiten kun käytät "luonnollista puhetapaa", kuten ihmiselle kirjoittaessa. Eli käytä kokonaisia lauseita jne... Kerro mitä on tapahtunut ja kuvaa asiasi. Jos Eino ei osaa vastata, voit kokeilla tarkentaa kysymystäsi tai kysyä sitä eri tavalla. Esimerkki hyvästä kysymyksenasettelusta:
- Mitä tarkoittaa, jos korttimaksussa tulee virheilmoitus "Tulostimen puskuri täynnä"?
Esimerkki huonosta kysymyksenasettelusta:
- Minulla on ongelma

 

Etätuki ja asiakaspalvelu

Tuki palvelee puhelimitse 010-085 999 (ma-pe 8.00-16.00) . Vastaamme puheluun keskimäärin 10 sekunnissa, ei numerovalikkoa tai jonotusta. Tarvittaessa voimme auttaa etäyhteydellä. Klikkaa yhtä alla olevista painikkeista saatuasi luvan.

Etätuki 1 Etätuki 2 Etätuki 3 Etätuki 4 Etätuki 5 Anydesk Windows Anydesk iOS/iPad
Ohje

 

Sähköposti, e-kassaan liittyvät asiat: tuki(ät)noteshot.fi

Nets Lane, Desk ja Move maksupäätetuki: tuki-fi(ät)nets.eu

Palvelujen hinnat ja ehdot


Käyttöönottokoulutus

E-kassaan sisältyy yksi käyttöönottokoulutus aloituksen yhteydessä. Varaa ilmainen käyttöönottokoulutus


Onko sinulla kysyttävää, palautetta tai kehitystoiveita?

Voit sopia soittoajan tukeemme niin katsotaan yhdessä miten voimme auttaa. Kuuntelemme palautetta ja toiveita tarkasti. Asia kannattaa käydä läpi asiantuntijamme kanssa. Moniin asioihin löytyy jo valmis ratkaisu. Mahdolliset muutos ja kehitystoiveet on tärkeä käydä huolella läpi, että lopputulos on varmasti toivottu.


Ohje etätuen avaamiseksi

1. Klikkaa luvan saatuasi etätuki -painiketta.

1.a Chrome -selaimessa etätukisovellus löytyy sen jälkeen alapalkista:

1.b Firefox -selaimessa etätukisovellus löytyy osoitepalkin oikealta puolen, lataukset.

2. Yleensä Windows:ssa tulee suojausvaroitus, valitse Lisätietoja -linkki

3. Valitse Suorita joka tapauksessa