Joskus selaimet saattavat yrittää ladata vanhoja tiedostoja selaimen välimuistista ja tämä voi aiheuttaa ongelmia kassaohjelman toiminnassa esim. päivityksen jälkeen.

 

Voit korjata ongelman napsauttamalla näppäimistöltä F5-näppäintä (kuvassa alla) jos törmäät ongelmaan kassaikkunalla tai millä tahansa muulla kassaohjelman sivulla.

 

Tämän jälkeen kassanäkymän pitäisi jälleen palautua normaaliksi.

 Näkymän päivityksen voi tehdä myös selaimesta löytyvällä päivitys-näppäimellä. Näppäin on hieman eri paikassa riippuen selaimesta.

Google Chrome

Päivitä-näppäin löytyy osoiterivin vasemmalta puolelta. Kuvassa merkitty punaisella.

Mozilla Firefox

Päivitä-näppäin löytyy osoiterivin oikealta puolelta. Kuvassa merkitty punaisella.

Internet Explorer

Päivitä-näppäin löytyy osoiterivin oikeasta reunasta. Kuvassa merkitty punaisella.

Tarvittaessa tukemme voi auttaa etäyhteyden avulla. Puhelin: 0100 85 999 (ma-pe 8.00-17.00 1.52e/min+npm)

 

Palaa ohjeisiin