Jos maksupääte on yllättäen lakannut toimimasta. Yleisin ongelman syy on verkkoyhteydessä tai lähiverkossa (lähiverkkoa käyttävät laitteet).

Voit tietysti aina olla yhteydessä tukeemme puh. 010-085 999 (ma-pe 8-17). Tuen kiinni ollessa voit kokeilla seuraavia ohjeita.

- Tarkista kaikki kytkennät ja johdot
- Käynnistä kaikki laitteet uudestaan, mukaan lukien tietokone, maksupääte ja nettilaitteet (reitittimet ja modeemit)
- Voit kokeilla päätettä myös eri tietokoneella/laitteella sekä eri nettiyhteydessä
- Jos maksupääte sammuu kesken käytön, kyse on virtaongelmasta, tarkista/vaihda virtalähde ja johdot
- Jos pääte on 3G -yhteyttä käyttävä langaton pääte esim. Yoximo, voit yhdistää päätteen myös omaan Wifi -verkkoon (ohje). Hätätapauksessa voit jakaa Wifi -yhteyden vaikka omasta puhelimesta.
- Jos pääte on Yomani 3G ja yhdistetty 3G -verkkoon, voit yhdistää päätteen omaan verkkoyhteyteesi ethernet -kaapelilla
- Jos edellä olevat ei auta tai ongelma toistuu, ota yhteys tukeemme